دير کرده است
 
 
 
....
دير کرده است
ارسال شده در پنج شنبه 9 / 4 / 1390برچسب:دير کرده است,دير, - 8

 

پرسيد که چرا دير کرده است ؟ نکند دل ديگري او را اسير کرده است ؟
خنديدم و گفتم او فقط اسير من است تنها دقايقي چند تاخير کرده است
 گفتم امروزهوا سرد بوده است شايد موعد قرار تغيير کرده است
خنديد به سادگيم آينه و گفت احساس پاک تو را زنجير کرده است!  
 گفتم ازعشق من چنين سخن مگوي 
 گفت : خوابي سالهاست دير کرده است
در آينه به خود نگاه مي کنم آه عشق او عجيب مرا پير کرده است 
راست گفت آيينه که منتظر نباش
او براي هميشه دير کرده است  

 



نظرات شما عزیزان:

sohrab
ساعت0:50---13 تير 1390
سلام ممنونم به خاطر پیام زیبات و نظر لطفت است که همه چیز را زیبا می بینی در مورد خواننده آهنگ وبلاگ من فکر کنم فرزاد فرزین بود و مطلبی هم که نوشتی جای تامل داره <<<به دیدگانت بیاموز که در تاریکی به دنبال دیده و دل عاشق نگردد بگذار تلاش کند و بیکرانگی را در آفتاب وجود یار بیند مرسی بای
پاسخ:merC mamnun


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مروارید